wtorek, 31 marca 2020

Choinka 2020#3 i kartki na BN #3

Witam cieplutko.
Dziś kartki zimowe. Dokładniej jedna kartka do dwóch zabaw. U Kasi i u Uli. Nie wyrabiam się z czasem. Dużo go teraz, wręcz w nadmiarze. A ja jakaś ospała, połamana, w głębokiej niemocy. Myślę sobie, to wina pogody. Ostatnie dni bardzo bure były. Deszczowe, bezsłoneczne, przygnębiające.
 Post jest ratami pisany. Ratami zdjęcia robione. Niedoświetlone, prześwietlone. Wszystkie do kosza się nadające. Zostawiam, nie wiem bowiem, co u Uli się pokaże, co zginie. Do Kasi z daleka się uśmiechałam, może pracę jeszcze przyjmie. Żaba przed nosem mi się zamknęła...
Trzeci tydzień bez ludzi, pracy, perspektyw i w domu. Dzieci radzą sobie znośnie. Ja, nie widząc granic, zaczynam się miotać. NY nieodpowiedzialny bardzo. My za rzeką ponosimy tego skutki. Szczęśliwie, nie znam nikogo chorego, ale świadomość bliskości zagrożenia i okrutna odległość od najbliższej rodziny, od nie najmłodszych już rodziców powoduje zniechęcenie jakieś niewytłumaczalne. Pazurami bronię się przed depresją. Przegrywam. A tak chciałam czas wolny poświęcić pracom ręcznym wszelkim. Przygotowane nitki, kanwy, papiery i.... siadam w oknie bezmyślnie gapiąc się przed się!
Trzymajcie się Kobietki ciepło, bezpiecznie, zdrowo!
Pozdrawiam Was z całego serca, 
życząc siły, uśmiechu, wytrwania i pięknych prac, która tylko tworzyć może...

11 komentarzy:

  1. Cudny hafcik :) No ale u Ciebie tylko takie można zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten hafcik z latarenką!
    I piękna kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. Rameczka idealnie dopasowana. Pozdrawiam, Uleczko, cieplutko. Myślę o Tobie w ten trudny dla wszystkich czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejne cudeńko stworzyłaś :-)
    Uściski Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka :) Dziękuję :)
    Ja w obecnej sytacji nie daje rady haftpować... nie odpreżą mnie to wręcz przeciwnie... sięgnęłam po szydełko... jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i wielki hart ducha! Mnie niestety nic nie uspokaja. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.Kajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki czas niespokojny i ciężki dla nas wszystkich Uleńko.
    Mam nadzieję, że u Was wszystko jest w porządku. Karteczka i hafcik śliczne, niepotrzebnie jestes dla siebie taka krytyczna:)
    Uściski Kochana.
    K

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza łyżwiareczka, piękna karteczka :)
    Strasznie mi się podobają takie misterna i delikatne wzorki,niestety jeszcze dużo się muszę uczyć.
    Pozdrowionka ślę:)))

    OdpowiedzUsuń