piątek, 29 stycznia 2016

Karteczki na Boże Narodzenie - styczeń

Witam cieplutko i serdecznie. Ślicznie dziękuje za tak liczne odwiedziny. Dziś pragnę pokazać prace przygotowane w ramach kolejnej zabawa, w której postanowiłam wziąć w tym roku udział. Tym razem karteczki na zimowe święta  - u Uli. Zabawa jest całoroczna. Co najmniej jedna karteczka wykonana dowolną techniką raz w miesiącu. Styczeń był pod znakiem czerwieni. Moje karteczki dwie. Czysto papierowe tym razem:
Bałwan kolorowany przez córkę (taki z nas stały już tandem) ocieka soczysta czerwienią. Twarzowe szalik i czapka skrzące na "futerku" oraz czerwieni ciąg dalszy, dla zaznaczenia i podkontrastowania przełamany niebieskim.
I druga karteczka, bardzo spokojna i delikatna:
Biel i czerwień na embossingu. Szaleństwem jest jedynie wzorzystość choinek. I na koniec kartki dwie:
Kartki prześwietlone delikatnie słońcem zza okna...

Pozdrawiam cieplutko, słonecznie
 i życzę dobrego, miłego odpoczywania weekendowego

25 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) Z bałwankiem jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam bałwanka i było wow. Jednak ta z choinkami przez swoją prostotę bardziej mi sie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, miód lejesz na dusze mą niepewną. Dziękuję Ci stokrotnie!
      Pozdrawiam cieplusio

      Usuń
  3. Zachwycona jestem Twoimi kartkami Uleńko! Bałwankowa cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyż ona Kasiu zwyczajowo duetem robiona...
      Pozdrawiam wdzięcznie

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki,wiedziałam że stworzysz coś cudnego i wyjątkowego :)
    Bałwanek, bliższy sercu memu....
    Zdradź Kochana,czym pokolorowany ?To specjalne kredki ?
    Tworzenie kartek, to dla mnie czary mary...dziś pokażę soje pierwszą ;)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, Twoją pierwszą widziałam i proszę zaprzestać z tą skromnością!!!
      Bardzo mnie urzekła. Szczegóły na stronie...
      Kochana, kolorowane jest mazakami alkoholowymi, są jeszcze wodne.
      Kredki nie dają takiego efektu, chyba nawet akwarelowe.
      Mazaki bardziej już profesjonalne. Kachna od Mikołaja dostała swoją pierwszą 30-tkę Copic'ów, a uczyła się na Spectrum Noir'ach; uboższa gama kolorystyczna, no i nie ma tak pięknych przejść w tonacji.
      Temat rozwinę w mailu...
      Uściskuję słodko

      Usuń
  5. Piękna na czerwień na bałwanku:) Lubię bardzo takie proste karteczki, niestety mi takie nie wychodzą, zawsze czegoś mi brakuje i dokładam, dokładam i wychodzi "na bogato":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bogato kocham wręcz i wielbię. Niestety tutejszy rynek na prostotę stawia i względny minimalizm. Się dostosowuję. Ciężko jest... Nie potrafię sobie tylko odmówić wielu warstw papieru, co wszak i tak jest logiczne - baza potrzebuje dwóch warstw co najmniej... + dodatki...
    Pozdrawiam cieplutko i wdzięcznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki są rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję słodko za te miłe słowa
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Karteczki piękne, każda niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejne bardzo udane te Wasze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bałwan zajebisty. Szczęśliwy ten do którego bałwaniasta kartka poleci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedną czy dwoma? A to można ją dzielić? Chyba bym trupem padła jakbym miała ją specjalnie rozstrzępiać. haftowałam takim jednym pasmem jakie wyciągnęłam z papierka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie- jedną :)
      I tak były problemy w przeciąganiu przez dziurki, ale z tego co zdążyłam się u was naczytać -ten typ tak ma.

      Usuń
  12. Obie bardzo mi się podobają, pięknie wykonane! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinki sa rewelacyjne:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie bardzo udane.Podobaja mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, pięknie, ale bałwan rewelacyjny. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń