niedziela, 14 lutego 2016

Jabłuszkowe serduch zbieranie

Witam cieplutko w ten piękny serduszkowy dzień. Dziękuję wdzięcznie za wszystkie miłe, pochwalne słowa pod poprzednim postem. Miód na serducho skołatane. A propos serducha., dzień dziś różowo-czerwony, miłośny to i takiż obrazek...
Zobaczyłam go i zakochałam się po uszy. Urzekła mnie jego prostota i swoisty wdzięk. Wymieszanie prymitywizmu z kopizmem, dziecięca kreska pełna miłości...
I te serducha wspólnie hodowane, doglądane, zbierane, pielęgnowane, hołubione i namaszczane...

 

Pozdrawiam serdecznie z nadzieją na rychłą wiosnę

19 komentarzy:

  1. Ulko, obrazek jest PRZEŚLICZNY! Jestem oczarowana, jak Ty! Wszystko mi się tu podoba!!! WOW!!! Gdzie taki obrazek dorwałaś??? Fantastyczna symbolika! No... strzał w moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek jest uroczy i zapada w serducho :) Bardzo mi się podoba :) Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, dziękuję i pozdrawiam walentynkowo

      Usuń
  3. słodkości widzę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I zaraz zrobiło się słonecznie i jaśniej! :-)))))
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby to się dało, takie drzewko dorwać Ulinko...
    Garściami , by się rwało owocowe serca :)
    Piękny hafcik Kochana ...miłosny i walentykowy :*
    Ściskam mozno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wymowny hafcik Ci wyszedł.... tak jak każdą roślinkę trzeba pielęgnować i dbać o nią tak i MIŁOŚĆ wymaga takich samych zabiegów a efekt .... wspaniałe owoce ....
    Dużo miłości życzę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniasty obrazek :)
    I te serducha aż się proszą o zrywanie i miłości rozsiewanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne owoco-serducha, wielkie, mniejsze i te najmniejsze, a jak ich dużo,czyli obrodziła ta miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny hafcik :) taki optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna owocowa miłość, tylko rozsiewać dalej:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Można by rzec, że obrazek dla koneserów. Bardzo symboliczny, można interpretować po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędny! Genialny hafcik Ulciu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudnie dziękuję i pozdrawiam serdusznie

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku- jakie to piękne! czysty zachwyt!

    OdpowiedzUsuń