czwartek, 10 marca 2016

Baranek beee...

Witam serdecznie w dzisiejszy jakże piękny dzień. Słonko świeci na całego, temperatura zbliża się do 24 st.C, a nie ma jeszcze 10.00 rano. W tak sprzyjających okolicznościach przyrody na świat wychynął się całkiem zawadiacki perminowski baranek.
Słodki jest, charakterny, kwiatki pierwsze nieśmiałe z rabaty mi podjada...
Popełniony w życiu drugi raz. Z tą samą radością i przyjemnością. Przypomniała o nim Ela. Za co pięknie Jej dziękuję!
Pozdrawiam cieplutko, słonecznie, z ptasim trelem w tle,
wdzięcznie dziękuję za miłe słowa w temacie żółciaka.

20 komentarzy:

  1. Piękny hafcik! ciekawi mnie co z nim zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranki zawsze są charakterne :-) Ale ten jest bardzo słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mam m owić? Przecież wiadomo, że zawiszczam umiejętności hafciarskich! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mam m owić? Przecież wiadomo, że zawiszczam umiejętności hafciarskich! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie jest przypadkiem owieczka? w sensie, że ona? Jakiś kapelusz ma na głowie. A może to czapka z daszkiem.... Już chyba niedowidzę z leksza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, czy ona... Dla mnie to ewidentny, tutejszy, rozkolorowany ON.
      Cóż, barany dziewczynieją, takie czasy...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Baranek idealny na kartkę wielkanocną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny baranek :-)
    I zazdroszczę Ci tego ciepełka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Baranek jest prześliczny! A gdzie ty jesteś, że masz 24 st.C? Zazdraszczam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwileczkę zazdraszczać można, póki wilgoć nie przywędruje. Gdzie jestem? na tyle daleko, że nie mogę osobiście uczestniczyć w co ważniejszych wydarzeniach...
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  9. Niedawno haftowałam krówkę w podobnej pozie :))) Myślę, że one się z sobą zaprzyjaźniły ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. 24st mówisz? I na pewno *C a nie *F? Jakoś się z tym pogodzę. Chyba ;)

    Uleńko: ściskam serdecznie-świątecznie. Mało mnie wiem. Taki etap w życiu - będzie lepiej za pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniuś, jako żywo C. Rozumiem Cię dziewczyno zapracowana.. Widzę, jak pięknie działasz, acz na częstsze bycie liczę!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie, kochane: pięknie i jeszcze piękniej dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Miód na dusze to mą i nieskromność.
    Pozdrawiam bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Baranek czy owieczka, niekiedy nie da się rozróżnić płci... Najważniejsze, że ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń