poniedziałek, 8 maja 2017

Zatrzymane w czasie...

 Witam cieplutko. Wzięło mnie na vintage. Obrazek naczelny już znany. Tym razem w poziomie i na zielono. I oczywiście w celach własnych jak najbardziej prywatnych. Nabyłam wykrojniki listowe wszelkiej minimalnej maści i niczym szaleniec cięłam, dokładałam, wzdychałam i chce mi się jeszcze i jeszcze, i jeszcze...
W amoku liściastym będący, nie pomyślałam o wysokości kwiatów. Papierowe one, wyrób własny. Niestety papier marnej jakości - po zmoczeniu i wyschnięciu zachowuje się jak granit. Żadna poczta mi tego nie przyjmie. Żadna tutejsza. Niestety przyjdzie zmiażdżyć je i udać, że taki efekt był zaplanowany...
Karteczka z wkładką jest. Może ona za zakładkę do książki robić... np... Acz nie jest idealnie płaska. Kilka warstw posiada i dodatkowo klejenie na ciepło, co daje właściwie jeszcze jeden poziom...

Naciapałam, napaciałam. Mam nadzieję, że się spodoba. Są przytłumione kolory, są koraliki, perełki, wstążeczki, tasiemki, . Dla ważnej to Osoby.
Pozdrawiam serdecznie. Pięknie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa dotyczące minionych prac. Życzę dobrego, ciepłego tygodnia (o śniegu to bujda!)

ps. kolory przefałszowane w większości, najbliższe rzeczywistości jest ostatnie zdjęcie...

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka. Trochę szkoda, że te kwiatki się pogniotą

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kartce dużo się dzieje, ale wszystko ma swoje miejsce. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, bardzo fajnie zrobiona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, przepiękny klimacik wyczarowałaś na tej karteczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piekna karteczka kolory takie jak lubie super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i masz super listkowe dziurkacze :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bujda? A u mnie dziś sypał! A karteczka przepiękna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna karteczka i od razu widać że dla wyjątkowej osóbki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka!!!! Powinnaś tworzyć, tworzyć, tworzyć.... i dać nam podziwiać te wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuję. Wzruszyłaś mnie.
      Uściskuję

      Usuń
  11. Przyjdzie zrobić paczkę!;) Ale karteczka niezwykle urokliwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności, patrzę i podziwiam i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasjami lubię takie staroświeckie motywy! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasjami lubię takie staroświeckie motywy! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna kartka. Żeby Ci nie przyszło do głowy ją miażdżyć i wciskać do koperty - wysyłka tylko w pudełku. Jeszcze idę "do góry" sobie na nią popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna karteczka, taka nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka, bardzo klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka, ma w sobie to "coś".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma klimat!!! Czy to dla kogoś związanego z muzyką?
    Uleńko, cudowności szykujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Aneczko, nie dla związanego z muzyka. To raczej taki klimat: snucie (się) po pokojach, książki podczytanie, z nutą obcowanie, robótkowanie i wrażeń sprawowanie...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. Niebywały klimat stworzyłaś na tej karteczce! Taka romantyczna i przy tym bardzo ciepła. Podziwiam takie kartki! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ przepiękna!!! Delikatna, gustowna, wszystko dobrane ze smakiem!!! Ach;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszło postarzanie papieru. Kartka piękna i z klimatem. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tłumaczenia w kontekście hasła "zatrzymane w czasie" z polskiego na angielski od Reverso Context: Życie płynie strumieniami przez ziemię. Zatrzymane w ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń