piątek, 30 czerwca 2017

Kartki na Boże Narodzenie - czerwiec

Witam cieplutko.
 Proszę państwa oto miś. Miś jest bardzo dziwny dziś... A nie, to nie miś, ptaszęcie to dziś. Dziwne wyjątkowo, to nie podlega dyskusji. Ptaszor na kartce w zabawie u Uli.
Dziwoląg straszny, podobnie jak i cała karteczka.
Nie szło gigantycznie od początku. Poczytuję tę karteczkę za astronomiczną pomyłkę. Trudno. I takie bywają. Obrazek haftowany wg wzoru niezawodnej V. Enginger. Tym razem raczej się nie sprawdził. Wyszywało się pod górkę i takim już pozostał. Gotowy od trzech tygodni nie pozwolił się sensownie zagospodarować...
Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnych słonecznych dni...

25 komentarzy:

  1. Karteczka wyhaftowana przecudnie .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem zdarzają się takie "pod górkę" to fakt, ale ta bardzo fajnie wyszła! Nie chowaj do szuflady:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi karteczka się podoba. Ptaszek śliczny i ozdobilas karteczkę fajnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyłka? Ależ Ulcia, ta kartka jest cudna. Ledwo ją zobaczyłam a już się nią zachwyciłam i zapragnęłam taką mieć. Więc nie chowaj jej nigdzie tylko bądź z niej dumna. Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jesteś zbyt surowa dla siebie! Karteczka wyszła fajna, Ptaszek na niej ładny i całość prezentuje się jak najbardziej nie pod górkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest cudowna!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, oj tam... Nie bądź taka surowa dla siebie ;) hafcik mimo wszystko jest uroczy :) Karteczce też nic nie brakuje, a tak to czasem jest, że nam się coś podoba bardziej albo mniej... też tak często mam :) ale to dobrze nie popadamy w samozachwyt i ciągle dzięki temu się doskonalimy :) Twoją karteczkę porywam do galerii :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś Ty wymyśliła? Przecież fajnie wyszła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik i fajna karteczka powstała, może Tobie się nie podoba, ale dla Nas oglądających jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam, czepiasz się, Ulcia. Przecież karteczka wyszła fajna. A ptaszor całkiem sympatyczny jest. Ja bym sie cieszyła, jakbym taka otrzymała:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie sie osobiscie ptaszyna podoba karteczka wyszla wspaniale!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziuchne :) Cieszę się, że mój ptasior Ci się spodobał. U mnie rodzinnie mąż ze Szczawnicy, ja to napływowy ludź jestem ;) Mamy widok na Palenicę i trasę narciarską :) Jak kiedyś będziesz w okolicy daj znać, może się jakoś spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że moje misiowe marudzenie się udzieliło. Ale oczywiście świadoma jesteś, że twoje narzekania są kompletnie bezpodstawne :)) Ptaszorek cudnej urody wyszedł, a i karteczka z nim prześliczna. Jak zawsze zresztą :))) Jest pięknie! Jak dla mnie idealnie!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulciu, nie marudź, bo karteczka wyszła świetnie!
    Mi się bardzo podoba :-)
    Serdeczności przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. No kochana jak to jest pomyłka to ja jestem miss świata. Piękna karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się karteczka bardzo podoba, fajnie ptaszorka zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka, idealnie oddaję magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki na Boże Narodzenie - czerwiec. Witam cieplutko. Proszę państwa oto miś. Miś jest bardzo dziwny dziś... A nie, to nie miś, ptaszęcie to ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń