sobota, 17 lutego 2018

SAL SODA - kwiatowe tancerki #1

Witam cieplutko, słonecznie, radośnie! Za oknem rozświergotane ptaszory, świat rozpromieniony, tylko się cieszyć i radować. Zima odpuszcza, chyba. Dziś jeszcze śnieg ma poprószyć, ale środa i czwartek zapowiadają się z  temperaturą powyżej 20 st.C i nocami w okolicach - 15 st.C. Chyba nie lubię. Niewątpliwie lubi makowa panienka. Pierwsza w SAL-u u Magos. Pierwsza u mnie. Tak, tak. Opóźnienie kosmiczne. Ważne jednak, że zastartowało. Panna doskonale znana. Zatem i u mnie seria zdjęć, z koralikami oczywiście...
 Robiło się wyśmienicie. Szalenie wdzięczna praca. Lekka, miła i przyjemna. Bez zbędnych udziwnień. Sama jestem zaskoczona efektem. I robiona na siermiężnej aidzie'14. Cud sztywny materiał. Krzyżyki na nim to poezja, a i oczka bez wybałuszeń...
Na pewno zrezygnuje z napisów. Niektóre panienki pozbawione zostaną kwietnych zarysów. Zobaczymy jak to będzie w praniu i produkcji. Póki co rodzina zachłyśnięta i wniebowzięta. Mąż szykuje miejsca na ścianie... i goni do kolejnych prac...
 
Pozdrawiam cieplutko i wdzięcznie. 
Sercowa Maluszka płoni się i wdzięczy. dziękuje za tyle miłych słów!
Życzę dobrych, spokojnych dni i radości samych!

19 komentarzy:

  1. Cudnie tej panience w czerwieni. :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik cudowny :)
    Ojej to gdzie Ty mieszkasz, że takie prognozy pogody zapowiadają? Aż jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna 😊 u mnie po kilku cieplejszych dniach wrócił mróz. Z utęsknieniem czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta Panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dziewczę :) ja do swojej zasiadam właśnie teraz :) też rezygnuję z napisów, jakoś mi do całości w ogóle nie pasują. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle pięknie prezentuje się Twoja panienka!
    I już czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest, miło się na nią patrzy, pięknie muszą wyglądać wszystkie w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najwięcej takich prac na blogach to może zima wreszcie pójdzie precz :) Czarująca Makóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, naprawdę ślicznie. Podobają mi się Twoje prace. Chętnie pozostanę i popodziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słynna tancereczka;)Wyszła prześlicznie! Taka zwiewna i delikatna...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczna makowa panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne sa te tancereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękniusia. Też mam na nie chrapkę ale czasu braknie na wszystkie wspaniałości

    OdpowiedzUsuń