sobota, 29 lutego 2020

Skrętnie i wystrzałowo...

... z łosiem, innym rogatym i gwiazdką, śnieżynką, błyskotką, czyli zabawa kartkowa u Uli
Witam cieplutko, wiosennie, acz z lekkim mroźnowatym przytupem. Pięknie dziękuję za wszystkie odwiedziny, wpisy, ślady po sobie i komentarze. Czym na te miłe zasłużyłam?!
Dziś wpis papierowy. Ula zachęca do nowych, interesujących, niebanalnych form kartkowych. I chwała Jej za to! Warto poznawać nowe! W lutym zadaniem była kartka wystrzałowo-skrętna. Pozornie sprawa trudna. W rzeczywistości, praca szalenie sympatyczna. U mnie wierzchem na błyszcząco i migotliwie:
W środku fragmenty pięknej kolekcji z Craft O'clock i stare z tutejszego rynku papiery jakieś. Zdjęcia marne. Rzutem na taśmę prezentuję mój Twist and Pop z lelonkami i gwiazdką, śnieżynką... 
... i tyle w temacie.
Pozdrawiam gorąco, życzę dużo radości, zdrowia i spokojnego weekendu.

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dzięki papierom, które wybrałaś, kartka wyszła mega klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szaroci na kartce i motyw Rogasiów w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękna i bardzo elegancka kartka! Forma kartki niezwykła, podziwiam!
    Cudnej niedzieli Ulciu!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysmakowana Uleńko, wszystko tak jak trzeba i ile trzeba.
    Dla mnie elegancja i mega urok :))
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna, stonowana i elegancka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo śliczna karteczka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka :) doskonale wyszła :) dziękuję za pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale to wygląda! Kartka jest wystrzałowa, a mnie skręca z zazdrości, że takiej dotąd nie poczyniłam :-(
    :-)))))
    Serdeczności, Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń