czwartek, 30 kwietnia 2020

Zabawy bożonarodzeniowe #4

Witam cieplutko. 
Dziś prezentacja prac w zabawach u Kasi i Uli
Obie zimowe, obie świąteczne. I zabawy, i prace. 
U Uli poszłam na łatwiznę. Miała być ciekawa forma gwiazdy. 
Jest tylko kratka i niespodzianka. 
U Ksi klasycznie haft. Póki co, obrazek ledwie. Będzie kartka. 
Zatem czas na prezentacje...
Dla Uli uczyniłam taki papierowy sklejak:
  
I panna nadobna z naręczem paczek, paczuszek, pięknie zapakowanych niespodzianek dla Kasi. Praca według projektu fenomenalnej Veronique Enginger.
Zdjęcia fatalne. 
Za oknem deszcz, szaro, buro, przyjemnie. 
Zapowiedz fali ciepła. Póki co, niech pada. Lubię. 

Pozdrawiam najcieplej.
Życzę dużo zdrowia, spokoju, siły i cierpliwości.

10 komentarzy:

  1. Hafcik pierwsza klasa, ale to kartka mnie tym razem bardziej zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu! Cudności! No uwielbiam Kochana Twoje prace :-) Kartka taka moja i hafcik również... uwielbiam czerwień a tu masz jej tak dużo :-)
    W Krakowie dalej deszczu brak... przynajmniej w mojej dzielnicy ;-)
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka i hafcik zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! ten hafcik przesliczny! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mły hafcik, a tyle w nim słodyczy!
    Niech pada, Uleczko. U mnie też dziś pokropiło. Cieszę się, bo biały bez pod moim oknem pięknie rozkwitnie, a zapach będzie się niósł ku mnie dzięki kropelkom deszczu...
    Dobrego zdrówka i radości wiosennej Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik 😊
    Niech pada bo sucho bardzo. U mnie ostatnio w nocy ledwo pokropiło a zapowiadali deszcz. tyle z tego deszczu że latam z konewką i podlewam moje warzywka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesolutki hafcik i dziewuszka bardzo słodka, już widziałam gotową karteczkę i jest pięknie Ula:)U mnie słońce z deszczem się przeplata, ale to dobrze. Czekam na soczystą zieleń wiosny !
    Pozdrowienia słoneczne ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulik Ty to zawsze coś ładnego tą igiełką wyczarujesz:)
    Twoje "sklejaki " cudne (piszę obie bo widziałam
    już dziewuszkę w stanie finalnym) :))
    U nas zimna i deszczowa majówka ale nie narzekam,
    ziemia też musi odpocząć od tej suszy.
    Uściski zasyłam :*
    K

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Ula :) Sklejak świetnie wkomponowany w wytyczne ;) dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń