czwartek, 5 marca 2015

Świat zwariował...

a na pewno to co dzieje się na zewnątrz normalne nie jest. Wiosennie miało być, słonecznie i promiennie. Krokusy się pokazać miały spod śniegu zwałów i wszelkie inne pierworodne. Jak tak dalej pójdzie, to tulipany dopiero zobaczymy. Na nic się zdały kokosze zaklinania, mamienia i czarowania. Nie pomogło. Rypnęło, sypnęło i świat znów zakryło...
Jutro zaczynam haft na 28 jaskrawych kolorków. Może się wreszcie opamięta i nawróci w pokorze, może pomoże...
Pozdrawiam śnieżnie, mroźno i niestety wciąż zimowo...

9 komentarzy:

  1. Ulenko, to nie taki widok chcemy miec za oknami w marcu, ale jest nadzieja, z kazdym dniem coraz wieksza:)))) Ciekawa jestem Twojego kolorowego hafciku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhh...ale sypnęło! Nie przypominam sobie takiej zimy... W tym roku samochód zdarzyło mi się odśnieżać może ze trzy razy...
    Zaklinaj Ulciu, zaklinaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby zima szybko sobie poszła! Czekam na zaczęty hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima już by dała spokój....u mnie śniegu nie ma, tylko zimno straszebnie. W poniedziałek zacznie się wiosna, zaświeci słoneczko i przegoni w końcu zimę;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maruda, zima jest to i snieg i zimno ma byc. U mnie tak od kilku miesiecy. Ale w niedziele czas letni, w przyszlym tygodniu ma byc +10C, wiec i te dzisiejsze -26C przezyje. Trzymaj sie i nie marudz:P W Michigan zawsze gorzej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, na tych zdjeciach to raptem kilka cm tego sniegu:P U mnie od dawna juz po kilkanascie przynajmniej, jak parkuje rower pod wydzialem to musze go podniesc, bo tyle sniegu przy stojakach rowerowych. Moze tez wrzuce jakies zdjecia tej "piknej" zimy:P

      Usuń
  6. A u nas wiosenka :) Bazie już kwitną! I Ty się doczekasz, Ulko miła :) Bankowo :)
    Czekam na 28 jaskrawych kolorków! Ciekawe, co to będzie...
    Mnie się dziś udało ze trzy niteczki wyszyć ;)
    Pod nóżki upadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też padał śnieg dzisiaj rano. Zmarzłam, jak diabli :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w tym roku nie widziałam ani grama śniegu :(

    OdpowiedzUsuń