czwartek, 14 maja 2015

Prośba. Pomoc w poszukiwaniach. Ślub

Kochane i słodkie, w Was wszelka moja nadzieja. Trzy śluby przed nami. Miesiąc po miesiącu. Się rodzeństwo tak umówiło... Postanowiłam w ramach prezentu innego od wszystkich, dla każdej pary przygotować obrazek wyszywany jako pamiątkę wieczną. Obrazków dużo, ale... Poszukuję między innymi tych:
no i co tam jeszcze Vervaco jest. Za wszelką pomoc będę szalenie wdzięczna. Pierwsze zaślubiny już za miesiąc...
Pozdrawiam gorąco i wdzięcznie

7 komentarzy:

  1. Podeślę Ci pierwszy i trzeci obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulenko, dobrze, ze wrzucilas post, ze poszukujesz bo widze, ze dwa juz masz:) Ja szukalam i nie moglam znalezc, ale jestem ciekawa tych obrazkow jak je zrobisz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy poslalam :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane, dziękuję ślicznie! Jesteście niezawodne! Mam!
    Wdzięczność moja wobec Was jest ogromna, gigantyczna, kosmiczna.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciuki trzymam za zapał, bo widzę, że wszystkie trzy to terminowe prace będą!

    OdpowiedzUsuń