środa, 12 sierpnia 2015

Perfect vintage

Słodki obrazek w klimacie. Trzymam się oryginalnego tytuły. Autorką projektu jest Jenny Barton. Obrazek pochodzi z gazety Cross Stitch Collection. Numeru nie pomnę. Zachwycił mnie i oczarował.
Spokojny, senny, lekko jesienny. Taki jak lubię. Z ukochaną kolorystyką.
Winogrona, które ocieniają nasze okna, dają poczucie chłodu. Za to jestem im szalenie wdzięczna. Obrazek to troszeczkę hołd w ich stronę. Niestety w wyniku panującej suszy chorują bidule..., acz obrodziły godnie...
Pozdrawiam gorąco i życzę jak największej ochłody...

12 komentarzy:

  1. Śliczny. Bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiłabym się wina... takiego schłodzonego najlepiej... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wino owszem, ale na obrazku. Dziwne, nigdy nie byłam amatorką win wszelkich. Mąż ubolewa, że szkoda dla mnie tego napoju. Silnie musi być rozwodnione i dodatkowo jeszcze rozwodnione. A wszelkie inne i owszem, czyste, nie kololrowane.....
      Pozdrawiam Kasieńko słodko

      Usuń
  3. Ale cudny! Ulciu miła, proszę o wzorek :) Bardzo pięknie proszę, bo i mnie oczarował subtelnościa swoją :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. miło mi,
      pozdrawiam słonecznie

      Usuń
    2. Z gron trunek powstał, a ja taki trunek biały, odpowiednio schłodzony, na wpół wytrawny i owszem, nawet bardzo owszem:))
      Obrazek cudny i w kolorkach także moich.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. z gron to osobiście toleruję sok ew. i jak najbardziej, ale rozumiem, rozumiem. Że upał u nas 36 st,C w cieniu, to chodzi za mną inny złocisty trunek, nie wytrawny, lekko goryczkowy, odpowiednio schłodzony, ło matko, jak bardzo...
      Moteczku Słodki, dziękuję za odwiedziny i słowa miłe.
      Uściskuję

      Usuń
  5. Winogrona uwielbiam ,slodkie ,przepyszne :)
    Nie wpadlabym na haft tego typu ale tez nie moge powiedziec ,ze mi sie nie podoba bo sklamalabym:)
    Niech wiec chlodza Was te winogronka :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń