środa, 19 sierpnia 2015

XXX prośba (2)

Się wyłania. Rzecz niebieściutka, zwiewna, lekko, bardziej lniana, tudzież bluzo-bawełniana. Jest kolejna odsłona. Dziecko pogania. Matka na złamanie igły goni....
Zdjęcie robione w słonecznym cieniu. Kanwa ma delikatny kremowy odcień. Biel się pofałdowała. Trudno, musi zostać.
Za oknem żaru ciąg dalszy. I jazgoty wszelkie. Pod winogron zlatują ptaszory. Używanie mają setne. Zauważam, że najbardziej żerte szpaki są i najbardziej rozpychające się też... Agresywne jakieś takie. Wiewióry akrobatyki niespotykane uprawiają, kiedy akurat nie ma w polu widzenia szpaków. Jakoś nie tolerują się wzajemnie. Wesoło jest...
Pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się szafirowo, niebieście i niebiańsko! :-)))
    U nas nareszcie można wyjść poza domowe pielesze! Wiatr ukochany! Wieje, zawiewa, psoci, ale jest cudnie!
    Macham serdeczniście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i ja tego wiaterka poproszę grzecznie!
      Uściskuję

      Usuń
  2. Zapowiada się szafirowo, niebieście i niebiańsko! :-)))
    U nas nareszcie można wyjść poza domowe pielesze! Wiatr ukochany! Wieje, zawiewa, psoci, ale jest cudnie!
    Macham serdeczniście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, chłodno :-) dalej czekam co też to będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, Kasieńko będzie i mniemam, że się spodoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny czas sierpniowy. Przeze mnie ukochany! Natura obfituje w dary, to i zwierzaki szczęśliwe, baraszkują, kłócą się, łobuzują ku naszej uciesze :)
    Coś pięknego powstaje. Ale nie wiem dalej, co to... Nie połam igieł i nie skalecz się w tym pośpiechu :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... kiedy się właśnie pokaleczyłam byłam. Paluch rozxxxowany. Musiałam się zadnią stroną igły wbić. To on się czasem zawyje (ten paluch)... Ale nie dajemy się...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Bardzo ładne kolorki. To wesołe masz towarzystwo. U mnie niestety leje od 4 dni ,a dzieci chore,więc haft znów leży.

    OdpowiedzUsuń