sobota, 28 kwietnia 2018

Choinka 2018 # 4

Witam letnio w ten wiosenny dzień. Za oknem kolejny gorący dzień. Zatem dla ochłody odrobina zimy. W ramach zabawy u Kasi Xgalaktycznej  przygotowałam maleństwo z ostrokrzewem zakwitłym. Będzie doskonałym wkładem na kartkę. Niech tylko przyjdą wakacje - rozpocznie się zimowa produkcja kartkowa...
Autorką wzoru jest Oliesa Owczinnikowa. Mam nadzieję, że dobrze zapisałam nazwisko. Maleństwo powstało na aidzie' 16. Kolorów sztuk osiem. Oczywiście mulina DMC. Pracowało się przemiło!
Ponieważ pojawiają się jakieś dziwne komentarze, chwilowo włączyłam moderowanie. Co z tego będzie, nie wiem. Czy ktoś może mi wyjaśnić, cóż to się dzieje?!

Pozdrawiam słonecznie, wiosennie, radośnie i wdzięcznie!

12 komentarzy:

  1. Witaj Ulciu :-) Dziękuję Ci za ciepłe słowa. Też się za Tobą stęskniłam :-)
    Piękny ostrokrzew :-)
    pozdrowienia gorące :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny i uroczy hafcik, przyda się bliżej zimy...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten ostrokrzew, Ulciu!
    Wypatruję zatem lata i karteczki...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ostrokrzew :) U mnie też zauważyłam te dziwne komentarze i też się zastanawiam nad moderowaniem, bo ostatnio jest ich sporo...

    OdpowiedzUsuń