środa, 13 czerwca 2018

Mikołaj w środku lata.

Witam cieplutko. W kalendarzu jeszcze wiosna. U nas od dawna pełnia lata. Kończy się dziś ostatni przyjemny dzień. Od jutra powrót upałów i temperatury powyżej 30 stopni. Cóż, co kto lubi. Jedni  cieszą się, inni czekają października i zabawiają się w zimowe hafty. Póki co u mnie powstają same zimowe obrazki. Dziś jeden z nich. rumiany Mikołajek.
Różne fazy pracy. Na wszystkich widać niesamowitą krzywość krzyżyków. Ło matko jedyna. W realu wygląda to o nieb o lepiej!
Co to kreska z Mikołaja robi?! Z wielokolorowej plamy wyłania się postać i nawet nabiera jakiegoś charakteru... Przy tym na rozgwieżdżonym, śnieżnym niebie on. W parze chyba te zjawiska nie spacerują?!.... Według projektu autorki śniegiem miały być koraliki. Na okoliczność, żadna tutejsza poczta mi tego nie przyjmie, zastąpiłam je french knot'ami. maleńkie są, ledwie widoczne....
Autorką projektu jest Durene Jones.  Mikołajek cieszy oczy i prace hafciarek od 2015 roku.
Pracę zamieszczam w zabawie u Kasi Xgalaktycznej.
Pozdrawiam serdecznie i już prawie wakacyjnie.

15 komentarzy:

  1. Przecudny Jegomość :D Kilka kreseczek i wygląda jak namalowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smieszkowy! :) a czemu to koraliki sa zakazane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakazane koraliki jako takie to nie. W przesyłkach pocztowych poza kraj na poczcie nie uznają wypukłości. Koperta ma być płaaaaska. Lubia doliczyć "nadbagaż"... Nie mam siły walczyć z poczta tubylczą...
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
    2. Ja raz wysłałam za granicę grubszą kartkę, to zapłaciłam 100% drożej niż normalnie...

      Usuń
  3. Fajny Mikołaj ☺. Zawsze zakładam sobie, że wcześniej wezmę się za hafty na kartki. Niestety jest inaczej. A wy w tej zabawie macie gotowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Mikołaj bez względu na porę roku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik, kontury dodają pełni uroku bez tego to tylko rozmazana plama, a tak to śliczny mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy jest ten Mikołajek i bardzo sympatyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten Mikołaj, ma bardzo fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki mikołajek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń