czwartek, 27 sierpnia 2015

Ptaki to są takie cudaki

Ciąg dalszy skrzydlatego tematu. Wczorajszy robinowy młodzian stał się inspiracją do obrazka wyszywanego. Odłożyłam na chwilę haft dla córki, by wyiksować takiego ptasiego cudaka:
Czyż nie jest cuuudny? Ta pierś, ta postawa, ta nożyna wychudzona. Rewelacja. Nie mogłam się oprzeć. Bardzo przypomina w postawie swej sójkę błękitną. Ta też tak prężnie ogon wypręża. Cudacznie to wygląda i zabawnie.
Ptaszor wyhaftowany został według projektu Matta Sewella. Podbił moje serce z miejsca. Ptaszęcie nie projektant.
Dopiero na zdjęciu zauważyłam, jak poskręcane nożyny ma ten mój skrzydlak...
Na koniec zabawny wiersz (fragment), na cześć ptaków oczywiście:

Ptaki to są takie cudaki,
mają pióra, dzioby, szpony,
mają czasem brzuch zielony,
mają oczka bystre, czarne
i śpiewają czasem ładnie.
A ja lubię te cudaki, wróble,
kosy, wilgi, szpaki.....

Autorką jest pani Beata Betka.
Pozdrawiam cieplutko, słonecznie i wciąż wakacyjnie

26 komentarzy:

  1. Sliczne, bardzo wdzieczne sa takie hafty, pozdrawiam Ulenko, u nas za tydzien wracaja do szkoly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamillko, my balujemy do 8 września. Bardzo późno w tym roku to rozpoczęcie roku...
      Pozdrawiam upalnie

      Usuń
  2. Urocza ptaszyna! bardzo mi się podoba :D
    Gdzie znalazłaś wzorek, bo chętnie bym go popełniła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszyna za serce mnie chwyciła i nie puszcza :)
    A dziś przypadkiem trafiłam na wzorek tej haftowanej przez Ciebie dziewuszki :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyż ptaszyna wyjątkowo słodka jest...
      Pozdrawiam Aneczko

      Usuń
  4. Uroczy, pełen wdzięku ptasior :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba ptaszki urocze - ten namalowany twoja reka - cudny!
    Motlek

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajny,stroszy piorka na tych wdziecznie stawianych lapkach:)
    Usmiech wzbudza :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ptasie motywy w hafcie :) Śliczny cudaczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ptasie motywy w hafcie :) Śliczny cudaczek!

    OdpowiedzUsuń