piątek, 4 lipca 2014

Papierowo...

Kartki wyszły, jakie wyszły. Z dziewczynką nieco przekombinowane, jednak wedle życzenia. Ostatnia z chłopcem na fioletowym tle dla Stasiowej pani, fanki fioletów... Zdjęcia nieporadne odbierają urok. Choć bowiem karteczki dość nieporadne, w rzeczywistości wyglądały dosyć przyjemnie i powabnie.
Pozdrawiam cieplutko, życzę spokojnego, dobrego odpoczywania...

ps. jakość zdjęć tragiczna, wiem, przepraszam. To ostatni dech aparatu. padł nieborak, zostawił po sobie tylko to co widać...

10 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś! Piękna kolekcja i wszystkie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa tam, nieporadne... Wcale nie. Moja z Pragi, to dopiero istna tragedia :D Już wyrzuciłam z kompa, bo krzyczały, jaki cymbał ze mnie, że aparatu nie zabrałam :D
    Uleczko, wszystkie karteczki mają wklejone Twoje gorące serce i wdzięczności w nich moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu!
      to jak tak serce moje i wdzięczności, to te dzieckowe były. Każda kartka po brzeg słowami od serca wypełnionymi. Kasia dla wszystkich swoich indywidualnie pisała, się nie powtarzała, nie dziękuję i miłych wakacji... to było podsumowanie całego wspólnego roku i cieplusie słowa sympatii, gdyż córka szczęście do nauczycieli ma i każdego mile wspomina. Jedna karteczkę wypisywał synuk dla jedynej swej i oczywiście ukochanej pani. To w środku było absolutnie wzruszające...

      Usuń
  3. Całkiem spora kolekcja i pięknie wykonana, bardzo ciekawie oprawione hafty! Wszystkie mi sie podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcja spora, gdyż i nauczycieli do obdarowania sporo.
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Kartki idealne :) Jestem pod ogromnym ich urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze karteczki! A Ty skromnisia jesteś, bo zdjęcia całkiem dobrze oddają charakter tych malutkich obrazów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Ta z różyczką najbardziej przypadła mi do gustu :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papierowo, nie papierowo - ważne, że ślicznie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń