poniedziałek, 15 lipca 2019

Choinka 2019 # lipiec

... czyli krzyżykowa zabawa u Kasi...
Witam najcieplej. Piękna niedziela. Gorąca, wietrzna, energetyczna. Ogródki kwietne i warzywne podlane. Świerszcze świerszczą.  Od kiedy mam własny ogród i kawałek zieleni prywatnej - upały mi nie straszne...W domu cisza i spokój. Się towarzystwo rozjechało. Córka nadal w andaluzyjskim szaleństwie. Panowie zdobywają lokalny ocean. Właściwie to oni wszystkie trzy persony w tym samym oceanie moczą się. Z przeciwstawnych sobie tylko stron. Korzystając z tak sprzyjających okoliczności przyrody, się wzięłam i ukończyłam pierwszą i jedyną siłą rzeczy pracę wyszywankową w tym roku. Z tej to okazji zdjęc będzie dużo. Może się zrobić nudno, za co serdecznie przepraszam.
Nooo, wystarczy tej zimy w środku lata.
Pozdrawiam najcieplej!

10 komentarzy:

  1. Bardzo mobilizująca do haftowania jest ta zabawa u Kasi 😊
    Super obrazek i nie straszna mu słoneczna pogoda za oknem 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie się prezentuje ten świąteczny haft w letniej oprawie zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleczko, jeśli pięć to jest dużo, to co powiesz na osiemnaście uczynionych trzydziestu krzyżykom??
    No to ja tak właśnie mam... Nigdy zdecydować się nie mogę. Bo tu ładnie oświetliło mi słonko jeden krzyżyk, a tam trawka filuternie przesłoniła motyw...
    Wspaniały bałwanek. Ja też niedługo swojego uwolnię z pudełka i na świat wyprawię...
    Cieszy bardzo własny ogródek, własny domek... Fantastyczne uczucie móc powiedzieć: moje drzewo... moja grządka... zawsze marzyłam o cieniu pod drzewami w moim sadzie, porannej kawie na tarasie w szlafroku i wieczornym koncercie cykad w fotelu z pledem lub mięciutką chustą. A niebo gwiaździste nade mną i prawo moralne we mnie... :-)))
    Serdeczności w letni czas posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy i słodki zimowy obrazek😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Bardzo fajny obrazek i śliczniusie ××× podoba mi się bardzo!
    Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz ? ( na poduchę pasuje w sam raz )))
    Pozdrawiam słonecznie 😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, pomysł na zagospodarowanie odległy, ale kto wie, może faktycznie podusia...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo fajny hafcik i mimo ,że zimowy to świetnie w ciepłych promykach słonka się prezentuje:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do świątecznych hafcików - śliczności! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń