piątek, 31 stycznia 2020

Choinka 2020 #1

I tak oto nastał nam ostatni dzień stycznia roku pańskiego 2020; cyferkowo roku pięknego, pełnego nadziei, dla mnie szczególnie ważnego - choć jeszcze cztery lata temu tak odległego. Wyobraźnia nie ogarniała czasoprzestrzeni. A teraz proszę, rok jest, nawet już o jeden miesiąc krótszy, zabawa u Kasi Xgalaktycznej jest, prace u koleżanek piękne są, u mnie praca takoż jest. Zabawa w hafcikiem przyozdabiane Boże Narodzenie. Tylko zimy brak... Rekompensata w pracach. Podglądałam, jest ich godna moc. Przyłączam i ja.
Obrazek piękności niebywałej. Dobrze znany, wciąż wdzięczny w oglądaniu i wytwarzaniu. Słodziak. Miśku w czerwieni. To wpływy Uli z innej zabawy. Leży już u mnie, a będzie i kilka tygodni. Na zagospodarowanie czekał. Się doczekał, owszem. Jednak to co stworzyłam karane być powinno. Jak można taki ładny haft tak brzydko i bezsensownie oporządzić?! Przyjdzie za demontaż się brać. Póki co jest tak:
Napis zdecydowanie do zmiany. Ale czy magik klej puści?! Sobie z rodzimego kraju zapodałam. Różnie o nim mówią i piszą. Że mocny fakt, że się powietrzy fakt, że nawet lubię - też fakt, tylko wysycha nader szybko, czasem, w sekundę marną i jak tu formy przesuwać?!
Będzie tego marudzenia. Otwarta jestem na wszelkie sugestie i podpowiedzi. Radźcie dziewczyny. Wdzięczna będę, może i mądrzejsza dzięki Wam...
Pozdrawiam cieplutko, słonecznie , wdzięcznie.
Życzę dobrego, spokojnego odpoczywania i sił nabierania...

19 komentarzy:

  1. I takie karteczki uwielbiam! Moim zdaniem napis pasuje- spoko1 Misiu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka, chciałabym taką otrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże ja się cieszę, że wreszcie tu częściej Cię widuję Uleńko :)
    Kartka nad wyraz udana..misio oczywiście do schrupania i tylko nie rozumiem
    Twojego marudzenia odnośnie kleju :)
    Napis jest udany...więc uważam, że niczego nie trzeba zmieniać.
    Uściskuję serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... jeśli chcesz zmienić całą oprawę, to problemu nie ma. A jeśli tylko niektóre elementy, to można spróbować nad parą... Tak odklejałam kiedyś znaczki z listów ;-))
    A sam misiaczek jest do zakochania. Też go haftowałam, ale wyfrunął aż do Frankfurtu i teraz dla siebie chciałoby się ;-)))
    Ulciu najmilsza, uściski posyłam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, z lenistwa chyba zostawię jak jest.
      Chciałam piĘknie i nadobnie, z zadęciem i na skromno-bogato, wyszło jak zwykle u mnie z lekką pretensją do lepszego...
      :)

      Usuń
  5. A mi się podoba i nic bym tutaj nie zmieniła :) A że trochę napis krzywo przyklejony? Przecież to rękodzieło, a nie maszynowa produkcja! Także głowa do góry, bo wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio słodziak a karta wygląda super nie zmieniłam nic. Jeśli napis Ci przeszkadza możesz go podwadzic skalpelem albo nozykiem do tapet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio jest tu najpiękniejszy i najważniejszy, a papierki to tylko dodatek.
    Ale mi się Twoja kartka bardzo podoba :-)
    Uściski przesyłam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zostawiłabym oprawę :-) Miś uroczy, prosta ramka i napis doskonale pasują :-)
    A cekiny dodały blasku, na kartkach świątecznych pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś za surowa dla siebie :) Kartka jest super :) Dziękuję za udział w zabawie :)
    Jakiego kleju używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, zawstydzasz mnie... Się spłoniłam.
      Ostatnie dwie prace klejone magikiem. Sprowadzony z kraju. Wciąż się poznajemy. Lubie ten klej, ale wciąż się uczę. Na tutejszym rynku podobnego kleju nie spotkałam, zatem dopiero nabieram doświadczenia. Ma w sobie siłę i moc...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Podzielam zdania zostawione tu przez wyżej piszące dziewczyny - oprawa jest bez zarzutu. Zmień ją tylko wtedy, jeśli masz jakiś konkretny plan czy wizję twórczą i wiesz, że na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest pięknie. Czemu Ty chcesz zmieniać napis... nie wiem, nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylowo mi nie pasuje...
      dziękuję za miłe słowo.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. No ja nie wiem Ulciu co chcesz od tej kartki? Haft prześliczny, słodki w moim ulubionym kolorze tak jak i cała kartka zresztą. Kompozycja super, dodatki idealnie dobrane ani ich dużo ani mało. Napis krzywo?? O ile krzywo, bo nie widzę? O pół milimetra?? Kochana, proszę wyluzuj! Perfekcja może i jest piękna ale to te małe niedoskonałości nadają charakteru i duszy prawdziwemu pięknu!
    A jak Ci się dalej nie podoba, to prześlę adres :-) Chętnie ją przygarnę do serducha :-)
    Pozdrawiam Uleńko serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiula, adres ślij, karteczkę zostawię dla Ciebie!
      :)

      Usuń
    2. Uleńko, moja Ty Kochana Kobieto! Jesteś niesamowita! Cieszę się okrutnie i z radością adres prześlę :-)
      Buziaki :-)

      Usuń
    3. tylko Kasiu przesłać nie zapomnij! Buziam

      Usuń
  13. Wspaniały miś, jak i cały pomysł na kartkę! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń