poniedziałek, 4 stycznia 2021

Szęśliwości w Nowym Roku

 Witam pięknie, styczniowo, zimowo.

Witam z życzeniami najprostszymi, by zdrowie było, uśmiech był i radości nad miarę. 

Pojawiam się po znacznej nieobecności. Coś mnie zatrzymało, zamroziło, zaniebyło. Mam głęboką nadzieję w tym roku się nie dać, działać, tworzyć, czynić, być i intensywnie żyć. Do tego zdrowo!

Podsumowań nie czynię;  było, minęło i tak jest dobrze. Postanowień zasadniczo też nie czynię. Pragnie mi się tylko, by w tym roku dotrwać do końca, by motywacji i siły nie zabrakło, by na przekór nastrojom nadal być; czynnie być.  Czego serdecznie wszystkim życzę!

Nasza tegoroczna choinka, jeszcze jest, oczy cieszy. Nie wiem, kiedy ją wyprowadzimy, niech postoi chwilkę; na przekór wszystkiemu wokół. Drzewka przed domami już wystawione, od kilku dni tulą się w sobie, w deszczu strugach i odrobinach śniegu... 

Wszystkiego dobrego!

7 komentarzy:

  1. Witaj Uleńko, jak miło Ciebie widzieć. Różne są powody "zaniebycia", ważne, że chce się to "zaniebycie" w niebyt posłać i zacząć od teraz być.
    W nowym roku wszelkiego dobra życzę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem potrzeba zniknąć by wrócić z nowym zapałem, życzę Ci dobrego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja też podsumowań nie robię. Życzę Tobie wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka Uleńko! Przede wszystkim zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko życzę Tobie i Rodzince Szczęśliwego i dobrego Roky🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia i samych twórczych dni❤

    OdpowiedzUsuń