wtorek, 10 sierpnia 2021

Pascha 21/22 - sierpień

 Witam cieplutko, a wręcz upalnie. Znów zagościły temperatury w okolicach 34 st.C. Wilgotność powietrza powyżej 60%, ponieważ mogło być gorzej, to nie narzekam zbytnio...

Dziś malusia praca dla Małgosi z The Primitive Moon. Nie będzie jaja ni króliczka, kurczaka też nie. Postawiłam na ptaszęcie z kwieciem. Wiosennie, radośnie, nadziejowo. Produkt surowy. Nie postanowiłam jeszcze czy będzie to zawieszka, czy element kartki.

Nabyłam hortensje, trzy. Dwie bukietowe i czekoladową ogrodową. Pójdą w donice. Mam nadzieję, że się przyjmą, nie będą kaprysić, a oczy i duszę cieszyć. Limelightka już się przebarwia...
i na koniec z różnym kwieciem:
                                                  Pozdrawiam cieplutko, wakacyjnie wciąż.

9 komentarzy:

  1. Ale słodki😍 urocze maleństwo😁
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ptaszek, ja mam marzenie by wyszyc cała kolekcję ptaszorow, ale ciagle brak czasu. Kochana , mała uwaga jesli chcesz na koniec zabawy wziąć udział w losowaniu nagrody to musisz ten haft zagospodarować, w nowych zasadach nie wystarczy tylko go ukończyć chcemy zobaczyć co z nim zrobisz. Do tego proszę o wstawienie banerów zabawy w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny hafcik :-) Nastrój mi poprawia, bo dzis za oknem pogoda jesienna, pada od samego rana...
    Z Mamą zakupiłyśmy wiosną hortensje bukietowe, nie możemy sie doczekać aż osiągną te imponujące wymiary i będą cieszyć oczy bujnym kwieciem :-)
    Uściski Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest ptaszek, to już jest sukces. Nie ma wdzięczniejszego motywu wiosenno - letniego. Świetny wybór, Uleczko!

    OdpowiedzUsuń