piątek, 22 lipca 2022

Choinka 2022 #7

 Witam najpiękniej.  

Kolejny dzień lata, kolejny ukropny czas. By się choć troszkę ochłodzić, warto pozwolić sobie na odrobinę zimy, choćby w pracach ręcznych. Zatem i u mnie dla ochłody podśnieżony Newton psiak z kiedyś bardzo popularnej serii. Zauważyłam, że coraz częściej sięgam do dawnych projektów. Pisząc dawnych, mam na myśli wzory sprzed jakiś 10, 15 lat, może nawet wcześniejszych. 

Zauważyłam dopiero na zdjęciach, że zapomniałam piesu na nosku śnieżkę pacnąć...

Na ostatnich zdjęciach widać natomiast fragment naszej wymęczonej, uprażonej trawy. Istne klepisko pokryte spalonymi noskami z rodzimego drzewa i z coraz większą ilością spadających liści...
Praca wykonana w ramach zabawy u Kasi Xgalaktycznej. Kasiu, dziękuję za tę odrobinę zimnej przyjemności.

14 komentarzy:

  1. Uroczy hafcik. Pięknie dobrałaś oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásny obrázok a páči sa mi aj rám a pasparty, sú skvele zvolené.
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki pieseczek🤩 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy psiaczek i świetnie wygląda w rameczce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak z niego. Przypomniałaś mi o nim, u mnie ciągle jeszcze czeka na wyszycie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny obrazek. Piesio słodki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana do usług ;)
    Piesu cudowny, w klimacie zimowym i nawet brak pacnięcia
    na nosie w niczym mu nie ujął. U nas też upały nie do zniesienia,
    duchota brak powietrza...czekam z utęsknieniem na jesień :(
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i to jest pomysł, by dla ochłody trochę zimy na tamborek wrzucić, muszę nad tym pomyśleć :) Świetny piesek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski Newton w zimowej odsłonie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ,aż się sama buzia na jego widok śmieje😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny psiak. Też lubię sięgać po stare wzory, aczkolwiek często zapominam, że je mam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft i oprawa, ale nie pieska. Newton jest misiem!!!

    OdpowiedzUsuń