środa, 21 sierpnia 2019

Fishing boat...

Witam cieplutko.
Za oknem pełnia lata, choć niby to już bliżej końca. U nas wciąż żar z nieba, wilgoć grasuje, czasem marna kropla deszczu spadnie. Kierownica szaleje. I pomyśleć, że prawo jazdy posiada ledwie od półtora tygodnia. Jednak ćwiczenie czyni mistrza! To fakt! Młode męskie projekty wakacyjne porobił. Mentalnie szykuje się na powrót do szkoły. Acz bez zbytniego entuzjazmu. Mnie ciągnie do krzyżyków. Chyba się odnalazłam. Zdecydowanie niebagatelną motywacją są takowoż wpisy szanownych koleżanek, słowa miłe i motywujące. Wdzięczność mnie przepełnia!
Dziś kolejna praca. Wakacyjna. Konsekwencja córczynych wakacji nad oceanem spędzonych, w miejscowości rybackiej niewielkiej...
W fazach kilku, po kolejności:
Obrazek ujął mnie swoją akwarelową "teksturą". Robiło się przednio. Nawet kontury, choć wiele ich i środkiem  krzyżyków prowadzone, nie męczyły. Czekałam cierpliwie i tak samo je stawiałam, by zobaczyć efekt końcowy.
I oto mamy - łódź rybacką z Conil...
(ale to chyba napisy się pomyliły;  powinno być - barco de pescado...; skonsultuję z dzieckiem...
i następnym razem się poprawię...).

Pozdrawiam cieplutko, serdecznie, 
życzę dobrych, uśmiechniętych dni.

15 komentarzy:

  1. Wspaniała łódka, przepięknie się prezentuje! Pozdrawiam, będę odwiedzać Ciebie i Twojego bloga częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Cudowny wzorek wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obrazek! jak malowany... tak delikatnie farba przeciągnięta po płótnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny hafcik! Ten efekt akwareli naprawdę jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się. To seria do mojej latarni morskiej <3 Koniecznie muszę wyhaftować. Możesz zdradzić skąd miałaś wzór?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna konsekwencja córczynych wakacji. Jestem zauroczona wzorem, mistrzowskim wykonaniem i ... stylem, w jakim relacjonujesz Twoje myśli. Wspaniała lektura cudnymi obrazami poparta.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny wzorek wybrałaś, Uleńko!
    Pięknie wyhaftowany, jeszcze tylko oprawa i będzie cieszył oczy.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudenko nie dziwie sie ze sie zakochalas w tym wzorku pozdrWiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudooooo!!!!!
    Ty to masz oko i rękę do tych wspaniałych wzorków, Uleczko!
    Kierownicę uściskaj ode mnie. Zuch - Dziewczyna :-))
    Słonecznej niedzieli i u progu nowego tygodnia dobra, radości wiele na zaś :-)

    OdpowiedzUsuń

  10. Ależ to jest piękny hafcik, naprawdę jak akwarelką pociągnięty 😊
    Wykonanie...nooo po mistrzowsku:)
    Pozdrawiam z uśmiechem :)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń