niedziela, 8 marca 2020

Wyzwanie hafciarskie #11 - Róża

Witam słonecznie, babsko, wiosennie niemal. 
Z najpiękniejszymi życzeniami dla wszystkich pań i wszystkich marcowych Beatek. 
Dla Nich ta przyblakła róża.
Hafciarskie wyzwanie u Uli to doskonała okazja do prezentacji xxx maluszka. 
Różą temat przewodni.
U mnie kartka. jak zapodało dziecko starsze - marna matko, oj marna. No, właśnie jakaś taka nijaka. Inne panie tworzą karteczki "proste", z haftem jako głównym elementem. Obrazek, tło i napis. U Nich to dzieło sztuki, u mnie, co widać powyżej i poniżej.
 
Jedno jest pewne - róż w nadmiarze.
 Królowa kwiatów to wszak i trwała na papierze, materiale nicią czyniona...
Pozdrawiam cieplutko, 
życzę samych dobrych dni i zdrowia ze trzy kosze!

8 komentarzy:

  1. Ale czemu nieudana, mnie się podoba.:) Konsekwentnie różana i już. Tobie też najlepsze życzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka pełna uroku i ten błysk cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś poszło nie tak i komentarz się zgubił.
    Uroczą karteczkę zrobiłaś. Róża z założenia jest różowa, tak więc wszystko pasuje. A cekiny dodają blasku.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula to też dzieło, różane, świecące i pachnące:) Tyle róż na raz, więc nie może być inaczej!
    Pozdrawiam serdecznie i powodzenie w wyzwaniu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Róży najpiękniej w otoczeniu różu i róż :-) Dobrze jest :-) Wyjątkowo i oryginalnie! Mnie się podoba!
    ściski wiosenne posyłam :-)
    Ps. Wiadomość poszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest różowo, kwiatowo i pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna, oryginalna i bardzo elegancka!
    Bardzo mi się podoba Uleńko:*
    K.

    OdpowiedzUsuń