poniedziałek, 31 stycznia 2022

Co mi w duszy gra 2022 #1

 Witam poniedziałkowo.

Dziś przybywam z karteczką urodzinową tworzoną wedle supozycji Uli, w zabawie "Przepis na ...co mi w duszy gra". Było bingo. Wybrałam zestawik: wykrojnik - kwiaty - czerwony. I powstało takie przesłodzone aż do irytacji różowo-brązowawe z odrobiną czerwieni cUś.

Dziewczyńskie, napaciane. Trzymałam się jednej zasady - nie może być niebieskie. Jubilatka nie przepada. Dziewczyna z dystansem i poczuciem humoru, może się przynajmniej pośmieje, a na pewno przyjmie życzenia.
 
Drogie Panie, nie mogę komentować, za co z góry przepraszam. Wcięło mi listę blogów ulubionych. Niby jest w ukryciu, ale się zamroziła, a ze strony, jak widać w ogóle wybyła. Nie wiem, o co chodzi. Postanowiłam nie kopać się z koniem i przeczekać. Posiłkuję się dwoma blogami z zakładek (co za przytomność umysłu była, że lata temu zapisałam, się przydało!). Tu też niestety są fanaberie. Bezpośrednio na blogu zakładkowym wchodzę na ulubione swoje, gdyż kilka tam takich jest. To ulubione ma też innych moich ulubionych, ale tych skomentować już nie mogę. Okienko nieme. Ki czort? Jakieś podpowiedzi?! Co robić? Chyba nie lubię tej nowej od dawna już wersji.
 
Pozdrawiam cieplutko, 
pięknie dziękuję za tyle miłych, budujących słów odnośnie ostatniej pracy i dzieł dziecka. No, serducho się raduje i chęci do działań przybywa. Dziękuję

15 komentarzy:

  1. Karteczka przesłodka!
    Coś się z moim blogiem też ostatnio dzieje - wprawdzie komentować mogę, ale za to nie mogę dodać nowej kategorii wpisów - poza tym co mam na liście.
    Pozdrawiam z zachodniego!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i apetyczna karteczka. Co do komentarzy - wejdź w projekt blogera i sprawdź, czy masz te zakładki na stronie głównej, może masz coś zaznaczone, że ukryte czy coś? U mnie jest to prostu jeden z blogspotowych gadżetów o nazwie "Lista blogów".

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle radosna kartka! I wcale nie przesłodzona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i "widać naocznie", Uleńko, co Ci w Duszy gra! :-)))
    Dobrze, że słodka, a nie gorzka ta muzyka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem specjalistą w temacie karteczek, ale myślę, że się spodoba. Sama bym się z takiej baaardzo cieszyła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna przesłodzona kartka. U mnie lista blogów nadal jest (odpukać), ale ja z kolei miewam niestety problemy ze wstawianiem komentarzy... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci w duszy gra, słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest słodko babeczkowo. Jest kwieciście różanie. Jest po prostu dziewczęco.
    Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w zabawie :) śliczna kartka :)
    Ja nie polubiłam się z nową... lepszą... wesją bloggera - jak to mówią lepsze jest wrogiem dobrego... dlatego też trochę odpuściłam blogowanie... trzeba by poszperać, poszukać może by się udało znależć przyczynę do Kasi Xgalaktyki napisz może coś pomoże

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko i pięknie prezentuje się kartka! Róż z brązem fantastycznie się łączy. Ja lubię dokleić do takich kartek hasło "słodkiego, miłego życia" 😀

    OdpowiedzUsuń