czwartek, 21 czerwca 2018

Magiczna moc koloru...

Witam słonecznie i nadal tropikalnie. Wdzięcznie dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem. Kocur ma się dobrze, acz usilnie szuka towarzystwa. Dałam się namówić, dałam się przekonać. Oczywiście córce. I przepadłam. Nie potrafię oderwać się od nowego projektu. Zauroczyło mnie, zafiksowało. Omamiło.
W dwa popołudnia powstało tyle nowego...
Krzyżykuje się fantastycznie. Czy to urok koloru, czy inna magia? Szkoda mi czasu na codzienne drobnostki. Najchętniej wzięłabym urlop, wyprawiła Rodzinkę na wakacje i nie przestawała haftować...
A propos wakacji. Na naszej wsi one już od jutrzejszego popołudnia. Cały ten tydzień cała moja dwójka ma tylko pół dnia w szkole. To czas egzaminów końcowych. Córka w liceum pisała. Syn w gimnazjum oddawał projekty. Oceny już znamy. Jest dobrze, a nawet bardzo. Zakończyliśmy ten rok na wysokich A. ... Myśmy, gdyż ja robiłam za sierżanta i przypominacza. Chyba też zasłużyłam na wakacje. W poniedziałek ponaklejam kartki w pokojach przypominające o wakacyjnych pracach i błogo oddam się wyszywankom. Pod wiatrakiem upały są mniej męczące....
Pozdrawiam radośnie i wracam do xxx.

10 komentarzy:

  1. Piękne, energetyczne kolory!! Odpoczywaj, z serca Ci życzę, moja córa po wakacjach do szkoły, a młodszy dopiero 19 miesięcy ma, więc nie mam czegoś takiego jak wakacje ;PP chlip. krzyżykuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, Kajtuch za mały i młody, by choć do ochronki Go przysposobić. Córcia niechaj korzysta z ostatnich miesięcy wolności, a Ty mimo wszystko odpoczywaj!
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. Kolorki jak marzenie...
    Sama uwielbiam takie hafty od których nie mogę się oderwać:-)))
    Pozdrawiam cieplutko i czekam niecierpliwie na resztę tych kolorków:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki na prawdę dają energii, powodzenia w wypoczywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ....ciekawe co tym razem wyczarujesz z takich kolorków, czekam na efekt końcowy.
    Cudownych wakacji i wspaniałego wypoczynku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo intrygujący wpis, ciekawe co za hafcik powstaje! kolory piękne, świeże i energetyczne, czekam na kolejne odsłony i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest moc. Będzie pięknie. Mnie sie zachcialo od samego patrzenia. Gdzie można nabyć wzór, zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadany wzór ma z któregoś forów hafciarskich. Stareńki on. Mogę udostępnić. W miarę czytelny.:)

      Usuń
  7. Jeśli mogę to poproszę, obszukałam internety, ale nie znalazłam.
    rychela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń